Nevezés / megrendelés folyamata lépésről lépésre

° válaszd ki a teljesíteni kívánt kihívást, nyomd meg a NEVEZÉS gombot

NEVEZÉSI ADATOK
° fogadd el a teljesítés határidőre és az éremküldésre vonatkozó információkat
° válaszd ki a teljesítés módját, hogy egyben vagy több részletben teljesítenél és teljesítési távot
° jelöld be kérsz-e FLEXI opciót, szeretnél-e EXTRA támogatást adni, majd
° add meg a nevezési nevet
Kattints a TOVÁBB gombra

KOSÁR
° Itt látod a választott nevezés(eke)t. (Ha több nevezést adnál le egyszerre, ismételd meg a fenti lépéseket.)
° Az oldal alján van lehetőséged érvényesíteni a KUPONKÓDOT -ha van.
Kattints a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra

PÉNZTÁR
° 1/2 – itt adhatod meg a számlázási és szállítási adatokat (minden esetben számlát állítunk ki), valamint felhasználói fiókot hozhatsz létre -ha szeretnél
Kattints a KÖVETKEZŐ gombra

° 2/2 – itt választhatod ki az éremküldés / átvétel (személyes átvétel / házhozszállítás / csomagpont), valamint a fizetés (bankkártyás / átutalás) módját
Kattints a „Fizetés Barionnal” vagy „Megrendelés elküldése” gombra

Egy megrendeléssel több kihívásra is neveznék

Semmi akadálya. 😊

Indítsd el a nevezést, töltsd ki az első oldalt (teljesítési táv, mód, nevezési név stb.) és kattints az oldal alján a „TOVÁBB” gombra. Ekkor felugrik egy ablak, ahol az „ÚJABB NEVEZÉS RÖGZÍTÉSÉHEZ KATTINTS IDE” feliratra kattintva visszajutsz a főoldalra, ahol újabb nevezést indíthatsz, ezek mindegyike bekerül a kosárba, ezáltal annyi nevezést adhatsz le egy megrendeléssel, amennyit szeretnél.

Több érmet szeretnék egy csomagban

Erre is van lehetőség. A nevezés végén, a „PÉNZTÁRban” választhatod ki az éremátvétel / küldés módját, illetve azt is, hogy egy csomagban szeretnéd kérni a kosárban lévő nevezéseidet (egy szállítási / átvételi költséggel), vagy külön szeretnéd minden nevezésedet.

Hol tudom érvényesíteni a KUPONT?

A kosárban. Ha kitöltötted a nevezés első oldalát (teljesítési lehetőségek kiválasztása), a TOVÁBB gombra kattintva a KOSÁRBA helyezett nevezés(eke)t fogod látni, az oldal alján pedig a „KUPONKÓD” mezőbe tudod beírni kuponkódodat és a „KUPON BEVÁLTÁSA” gombra kattintva érvényesíteni, amit azonnal látni fogsz a „KOSÁR ÖSSZESEN” résznél.

Nem kaptam visszaigazolást, választ, mi a teendőm?

Kérjük, nézd meg e-mail fiókod spam vagy promóciók mappáit is, ha nincs a beérkezett üzenetek között, legtöbbször itt rejtőzködhetnek az e-mailek. Ha nem találod, javasoljuk, keress rá a hello@happyway.hu mail címre, ha így sem kerül elő, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy elírás történhetett az e-mail cím kapcsán. https://happyway.hu/kapcsolat/

Nem „csak” a visszaigazolások miatt fontos, hogy a megfelelő e-mail cím legyen megadva, hanem mert a későbbiekben az éremküldésnél is (automatikusan) erre az e-mail címre mennek majd a tájékoztató levelek, itt kapsz értesítést érmed átvétele kapcsán.

Visszaigazoló e-mail minden esetben várható, amikor kapcsolatba lépsz velünk: (néhány percen belül)
 ° honlapon keresztül kapcsolatfelvételkor (itt különösen fontos, hiszen nem is tudunk válaszolni, ha elírás van a mail címben)
 ° nevezéskor (a nevezéskor megadott elérhetőségeken veszi fel veled a kapcsolatot logisztikai partnerünk)
 ° eredményfeltöltéskor – fontos, hogy kitöltés után feltétlenül kattints rá az oldal alján lévő „ELKÜLD” gombra (az itt feltüntetett mail címre megy a tájékoztató e-mail az éremküldés/átvétel időpontjáról)

Milyen alkalmazással / applikációval lehet mérni a teljesítést?

Bármely alkalmazás tökéletes a teljesítés rögzítésére (nincs korlátozva, hogy mit fogadunk el), az a fontos, hogy a képernyőfotón (ez szükséges a teljesítés igazolásához) látszódjon a teljesített táv és az idő (vagyis, hogy mennyi idő alatt teljesítetted az adott távot). (kivéve Kilátó Kihívás)

Megváltoztathatom a teljesítési módot, távot vagy a teljesítés gyakoriságát (egyszeri vagy több részletben történő teljesítéssel)?

Igen, de csak előzetes egyeztetéssel és a készlet erejéig tudunk lehetőséget biztosítani a változtatásra.
Ha módosítanál, kérjük, mielőbb írj nekünk: https://happyway.hu/kapcsolat/

Nevezésedkor azonnal félretesszük számodra a választott távhoz és teljesítési módhoz tartozó érmet, így tudjuk garantálni, hogy a teljesítési időszak végéig bármikor küldöd is teljesítésedet, a választott érem, a választott távon és teljesítési módon csak számodra lesz fenntartva.

A kihívások teljesítési időszakának kezdetén még több lehetőségünk van a módosításra, a kihívások vége felé azonban készleteink is fogynak, korlátozottabbak lehetőségeink, de alapvetően igyekszünk minden kérésre megoldást találni. 😊

A választott távot pontosan kell teljesítenem, vagy lehet több is?

Lehet több is. 😊 Az oklevélen feltüntetjük a tényleges távot (ha azt írtad be az eredményfeltöltésnél), de előzetes egyeztetés nélkül a nevezéskor választott érmet fogjuk küldeni számodra.

Az eredmények feldolgozásakor azt ellenőrizzük, hogy teljesítetted-e a vállalt távot, de az időt nem arányosítjuk a tényleges teljesítéseddel. Tehát ha például 5 km-re neveztél, 6 km-t teljesítettél és a 6 km-nek megfelelően írtad a teljesítési idődet az 5 km-es teljesítésedhez, azon nem fogunk automatikusan változtatni. Ha szeretnéd, hogy az 5 km-nek megfelelő időeredmény szerepeljen az oklevélen, írd be arányosítva, ha viszont szeretnéd, hogy a tényleges 6 km szerepeljen az oklevélen, ez sem probléma, akkor 6 km-rel fogjuk küldeni okleveledet.

Ha azonban jóval többet teljesítettél (például 5km helyett 10km-t) és ezért változtatnál az eredetileg választott távon, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, mert csak előzetes egyeztetéssel tudunk lehetőséget biztosítani a módosításra (automatikusan nem).

Részletesebben lsd. Megváltoztathatom a teljesítési módot, távot vagy a teljesítés gyakoriságát résznél.

Hogy néz ki pontosan a több részletben történő teljesítés?

Ha ezt a lehetőséget választod, akár a teljes teljesítési időszak alatt gyűjtögetheted a kilométereket, nincs korlátozás, hogy hány nap alatt, hány részletben éred el a kitűzött célt, az azonban fontos, hogy végig a választott teljesítési módon (pl. ha futást választottál, akkor minden teljesítésed futó legyen).

Amikor elérted a nevezett összesített távot (50 vagy 100 vagy 200 km), tehát megvan minden teljesítés, akkor egyben tudod feltölteni mindet (az eredményfeltöltő oldalon több fotó feltöltésére is lehetőség van). https://happyway.hu/eredmenyfeltoltes/

Összesített távnál részenként, minden teljesítés után vagy egyben kell feltölteni a teljesítést?

Egyben, amikor megvan minden teljesítés, amit a választott távhoz küldenél, a kihívás teljesítési időszakán belül bármikor, de legkésőbb határidő végéig. https://happyway.hu/eredmenyfeltoltes/

Egyszeri teljesítést választottam, de mégis inkább több részletben teljesíteném.

Ha változtatni szeretnél nevezéseden, előzetes egyeztetéssel és a készlet erejéig tudunk lehetőséget biztosítani, illetve nagyon fontos, hogy több részletben történő teljesítés esetén csak 50 / 100 vagy 200 km választható.

Pl. ha 10 km-re neveztél és ezt szeretnéd több részletben teljesíteni, arra sajnos nincs lehetőség, ebben az esetben kérheted a táv, vagy teljesítési mód változtatását.

Ha módosítanál, kérjük, mielőbb írj nekünk: https://happyway.hu/kapcsolat/

Eredményfeltöltésnél rosszul írtam be valamit, mit tegyek?

Azt javasoljuk, küldd el eredményfeltöltésed ismét, helyesen (nem baj, hogy kétszer töltöd fel), de a helytelen információk akár az éremküldés kapcsán is fennakadást okozhatnak.

Ha például nem pontosan választod ki a KIHÍVÁST, amire teljesítésedet feltöltöd, sajnos akár az is előfordulhat, hogy nem kapod meg a feltüntetett időpontban érmedet, pusztán azért, mert lehet, hogy véletlenül olyan kihívást választottál, aminek az adott héten nincs éremküldése és mivel eredményfeldolgozáskor az adott héten küldendő kihívások teljesítéseit dolgozzuk fel, megtörténhet, hogy teljesítésed nem kerül feldolgozásra, azért, mert véletlenül másik kihívást választottál ki.

Fontos, hogy győződj meg arról, hogy eredményfeltöltést követően megérkezett-e a visszaigazolás, mert ha nem, akkor előfordulhat az is, hogy esetleg elírás történhetett az e-mail címedet illetően, ami probléma, mert az éremátvétellel kapcsolatos információkat is erre az e-mailre fogjuk küldeni. (ha azonban nem megfelelő az e-mail cím, nem fogod megkapni a tájékoztatást sem -sajnos ez nem ritka)

Nem működik az Eredményfeltöltés oldal, jó lesz e-mailben is?

Amennyiben probléma merül fel az eredményfeltöltés kapcsán, nagy valószínűséggel a böngésződ beállításai nem kedvelik az eredményfeltöltő oldalt, ilyen esetben próbáld meg privát ablakból vagy egy másik böngészőből a feltöltést.

Fontos, hogy csak az https://happyway.hu/eredmenyfeltoltes/oldalon keresztül érkező teljesítések kerülnek be az eredményfeldolgozásba, az e-mailben küldött teljesítések nem.

Akkor lesz sikeres az eredményfeltöltés, ha kapsz egy automatikus visszaigazoló e-mailt pár percen belül (ha nem találod, feltétlenül nézd meg e-mail fiókod spam vagy promóciók mappáit is, elképzelhető, hogy oda kerülhet a visszaigazolás).

Eredményfeltöltés után nem kaptam visszaigazolást, mi a teendő?

Kérjük, nézd meg e-mail fiókod spam vagy promóciók mappáit is. Ha nem találod, javasoljuk, keress rá a hello@happyway.hu mail címre, ha így sem kerül elő, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy elírás történhetett az e-mail címed kapcsán. https://happyway.hu/kapcsolat/

Eredményfeltöltéskor -azonosítás miatt- kérjük a mail címed feltüntetését, de kérjük, itt minden esetben azt az e-mail címet tüntesd fel, amit nevezéskor megadtál.

Az eredményfeltöltésnél megadott e-mail címre megy egy automatikus visszaigazoló e-mail, valamint a tájékoztató e-mail érmed küldése kapcsán (ezért fontos, hogy figyeld, megkaptad-e a visszaigazolást), a szállítással kapcsolatos információk azonban a nevezéskor a szállítási adatoknál megadottak szerint -ezért is fontos, hogy ugyanaz az e-mail cím szerepeljen.

(Ellenkező esetben előfordulhat, hogy a tájékoztató mailt egyik e-mail címedre küldjük, logisztikai partnerünk pedig egy másik e-mail címre küldi az értesítést a csomagküldés/átvétel kapcsán, ebből problémák, félreértések adódhatnak, amiért nem tudunk felelősséget vállalni (pl. az egyik mail fiókodat nem nézed).)

Meddig teljesíthetem a kihívást / tölthetem fel a teljesítésemet?

Minden kihívásunknál feltüntetjük a teljesítési időszakot, így már nevezéskor ezen információ ismeretében van lehetőséged jelentkezni, továbbá a nevezési visszaigazoló e-mailben is megtalálható.

Közeledik a teljesítési időszak vége, de nem fogom tudni határidőre teljesíteni a kihívást. Van megoldás arra, hogy ne veszítsem el a nevezésemet, érmemet?

Van.
Amennyiben valamilyen váratlan korlátozó tényező (pl. sérülés, hosszan tartó betegség) lép fel életedben, bátran keress minket, segítünk, találunk megoldást, de ebben az esetben is csak akkor lehetünk segítségedre, ha a kihívás zárása előtt felkeresel minket kéréseddel.

Igyekszünk rugalmasak lenni, de a megoldás a felmerülő probléma jellegétől függően változhat.
Váratlan korlátozó tényezőnek számítanak általában az „igazolható” akadályok, például egy lábtörés, de egy nyári kihívásnál a „túl meleg volt”, a téli kihívás esetén a „túl hideg van”, vagy a „túl sok dolgom volt / nem volt időm / elfelejtettem” magyarázatokat nem tudjuk elfogadni a teljesítés halasztásának jogos indokaként. Köszönjük, hogy ezt megérted.

A jó hír viszont, hogy FLEXI szolgáltatásunkkal indoklás nélkül is lehetőséget biztosítunk számodra a halasztásra, amit nem csak nevezéskor, de a kihívás teljesítési időszaka alatt, akár egészen a zárásig igényelhetsz. https://happyway.hu/kihivasok/flexi/

FLEXI kiegészítéssel rugalmasabban kezeljük nevezésedet, egy alkalommal szabadon élhetsz az alábbi lehetőségek valamelyikével:
° a teljesítési határidőhöz képest +2 hetet biztosítunk számodra a teljesítésre, vagyis indoklás és előzetes egyeztetés nélkül automatikusan megkapod a 2 hét hosszabbítást, vagy
° a kihívás időtartama alatt bármikor dönthetsz úgy, hogy átviszed egy másik kihívásra nevezésedet, sőt
° a kihívás lezárását követően még 3 naptári napon belül szabadon dönthetsz afelől, hogy a 2 hetes hosszabbítás lehetőségével élnél, vagy másik kihívásra tennéd át nevezésedet
(A teljesítési időszak zárását követő 3. naptári nap után már csak a teljesítés automatikus hosszabbítására lesz lehetőség (2 hét))

Nem küldtem be a teljesítésemet a teljesítési időszak végéig, van lehetőség arra, hogy mégis megszerezhessem az érmet / lemaradtam?

Nevezésedkor félretesszük számodra a választott távhoz és teljesítési módhoz tartozó érmet, így tudjuk garantálni, hogy a teljesítési időszak végéig bármikor küldöd is teljesítésedet, a választott érem, a választott távon és teljesítési módon csak számodra lesz fenntartva.
(A teljesítési határidő már a nevezés pillanatában is ismeretes, a visszaigazoló e-mailben is olvasható.)

Az éremszerzés lehetőségét tehát a teljesítési időszak végéig biztosítjuk nevezőink számára, ezt követően nem (kivéve azoknak, akik már nevezéskor FLEXI szolgálgatást vásároltak); határidőn túli teljesítési igény esetén csakis előzetes egyeztetés alapján van lehetőségünk érmet „félretenni” és későbbi időpontban fogadni teljesítésedet.

Amennyiben a teljesítési időszak végéig nem küldtél teljesítést (és nem is vetted fel a kapcsolatot velünk az esetleges halasztás okán), a zárást követő naptól érmedet nincs lehetőségünk fenntartani számodra. Ettől a naptól erre az éremre az éremszerzés lehetőségét az esetleges várólistás jelentkezők számára tesszük elérhetővé.

Ha a kihívás zárását követően keresel fel bennünket a halasztott teljesítés igényével, éremkészleteink fényében (tehát akkor, ha maradt érem) és FLEXI szolgáltatásunk megvásárlásával tudunk újabb lehetőséget biztosítani. https://happyway.hu/kihivasok/flexi/
Ebben az esetben, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, mert önmagában a FLEXI szolgáltatás megvásárlása nem garantálja az éremszerzés lehetőségét. https://happyway.hu/kapcsolat/

Milyen értesítések várhatóak az éremküldés / átvétel kapcsán?

A kihívásoknál fel vannak tüntetve az éremküldési időpontok.
Az éremküldés hetén a hét elején küldünk egy tájékoztató e-mailt az éremküldés / leadás időpontjával, vagyis, hogy a személyes átvételi helyen mikortól és meddig tudod átvenni érmedet, valamint, hogy a csomagpontra / házhozszállítással kért csomagokat mely napon adjuk fel számodra.

A szállítással kapcsolatban két értesítő e-mail is várható (gyujtoszallitas.hu és Sprinter vagy MPL), ha a csomagfeladás időpontjához képest 2-3 munkanapon belül sem találkozol a tájékoztató e-mailekkel, kérjük, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot, mert csak ebben az esetben tudunk segítségedre lenni.

Mikor kapom meg az érmemet?

Érmedet a teljesítés feltöltése után az egyes kihívásokban leírt időpontok szerint küldjük. Az eredményfeldolgozást követően küldünk egy tájékoztató levelet a csomag feladásának vagy személyes átvételének időpontjáról.

Nem kaptam oklevelet, mikor kapom meg?

Okleveledet az érem küldésének időpontjáról küldött tájékoztató levélhez pdf csatolmányként küldjük az eredményfeltöltésnél beírt e-mail címre. Ha ezt a levelet nem találod, kérjük, ellenőrizd e-mail fiókod spam vagy promóciós mappáit, ha így sem, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy az eredményfeltöltésnél e-mail címedben elírás történhetett.

Szeretném módosítani a szállítási címet / másik átvevőhelyre, csomagpontra kérném az éremküldést / szeretném megváltoztatni az éremküldés / átvétel módját.

Van rá lehetőség, egyedül a változtatás időpontja fontos: az éremküldés hetének 1. napján (hétfőn) még tudunk módosítani (azt megelőzően bármikor), azt követően addig, amíg nem került leadásra csomagod logisztikai partnerünk részére vagy a személyes átvételi helyen.

Kérjük, feltétlenül írj nekünk ezzel kapcsolatban. https://happyway.hu/kapcsolat/

Ajándékba szeretnék nevezést adni, milyen módon van erre lehetőségem?

Az AJÁNDÉKKÁRTYA menüponton keresztül lehetőség van Ajándékkártyát vásárolni. 😊

Az ajándékkártya egy digitális ajándékutalvány, amit a megrendelést követően e-mailben, PDF formátumban küldünk a megrendelő e-mail címére. Az érvényességi idő a megvásárlástól számítva 6 hónap.
Az ajándékkártya a kártyán feltüntetett érvényességi időn belül bármely (aktuálisan nevezhető) kihívásra felhasználható, 5190.-Ft értékben, így az ajándékozott maga döntheti el melyik kihívást választja.
Beváltás: Az ajándékozott a nevezést követően a kosárnál tudja érvényesíteni az ajándékkártyán található kuponkódot.
Az ajándékkártya önmagában nem minősül nevezésnek és készpénzre nem váltható.

Miért van költsége a személyes átvételnek?

Azért, mert ilyen feltételekkel van lehetőségünk a kávézóval az együttműködésre.

Meddig vehetem át érmemet a személyes átvételi helyen (Vasmacska KávéZoo)?

Az éremleadástól számítva kb. 3 hétig van lehetőséged átvenni érmedet, ennek pontos időpontját az éremleadás hetén küldött tájékoztató e-mailben tüntetjük fel.

Nem tudom átvenni érmemet a megadott határidőig a Vasmacska KávéZooban, mi a teendő?

Észszerű kereteken belül van lehetőség az átvételi határidő hosszabbítására, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot. https://happyway.hu/kapcsolat/

Előzetes egyeztetés nélkül a megadott határidőn túl érmedet elhozzuk a kávézóból, illetve ezzel kapcsolatban küldünk e-mailben értesítést is, feltüntetve a további lehetőségeket.

Mi történik érmemmel, ha nem veszem át?

Ha valamilyen oknál fogva nem veszed át csomagodat a futártól / csomagponton és az visszaérkezik hozzánk, arról küldünk egy tájékoztató e-mailt számodra az átvétel lehetőségeivel.
Ha nem veszed át a megadott határidőig a személyes átvételi helyen (Vasmacska KávéZoo), érmedet elhozzuk és ebben az esetben is e-mailben vesszük fel veled a kapcsolatot a továbbiak egyeztetése okán.

Az esetek többségében már ezen egyeztetés során megbeszéljük, hogyan fog eljutni hozzád érmed, ha azonban nem érkezik válasz, visszajelzés egyik megkeresésünkre sem, egy idő után nem tudjuk tovább fenntartani számodra érmedet –azért itt már hetekről, hónapokról beszélünk, illetve konkrét időpontokat tüntetünk fel a megkereséseink során.

RELOADED KIHÍVÁSOK / felszabadult érmek – mit lehet tudni róla?

Vannak olyan kihívásaink, melyek lezárását követően “felszabadulnak” érmek, módosított vagy törlésre kerülő nevezések miatt (pl. téves dupla nevezés ugyanarra a kihívásra).

Ezeket a felszabadult érmeket a későbbiekben (a megfelelő évszakban, időszakban) ismét elérhetővé tesszük, ezért, ha hiányzik vagy szívesen megszereznéd önmagában is, ilyenkor megteheted.

Fontos, hogy a RELOADED érmek elsősorban önálló éremként érhetőek el, kérjük, vedd figyelembe, hogy teljes sorozatot ezekből nem tudunk biztosítani.

A Reloaded időszak nem a kihívások eredeti teljesítési időszakának „meghosszabbítása”, attól függetlenül kezeljük. Tehát ha például volt egy 2023-as tavaszi nevezésed, halasztásra vonatkozó egyeztetés nélkül a kihívás zárásáig volt lehetőséged az éremszerzésre, azt követően nem.

Honnan tudom, hogy van-e még érem a választott kihívásnál?

Amíg a „NEVEZÉS” gomb elérhető, addig érmet is tudunk biztosítani. 😊
Ha az érmek elfogytak, várólistára lehet jelentkezni, ezt is feltüntetjük a kihívásnál.

A felhasználói fiókomban nem találom a korábban leadott rendelésemet.

Ilyen eseteben vélhetően vendégként adtad le a nevezésed (azaz nem voltál bejelentkezve felhasználói fiókodba). Ha szeretnéd, hogy megrendelésed bekerüljön a felhasználói fiókodba, kérjük írj nekünk e-mailt.